More Bananas pracuje dla Mobile Vikings
More Bananas odpowiada za przeprowadzenie kampanii marki Mobile Vikings na YouTube.
Krakowska agencja More Bananas prowadzi kampanię online video obejmującą łącznie siedem kreacji.
- Kampania trwa od lutego, jest optymalizowana “w czasie rzeczywistym” i mogę zdradzić, że wyniki są obiecujące. Najdłuższa z kreacji, trwająca ponad minutę ma przeszło milion wyświetleń. Narracja jest prowadzona przez Vikingów w skłaniający do refleksji, storytellingowy sposób, nawiązuje do wartości, które są w życiu szczególnie ważne, więc angażuje ludzi ceniących sobie niezależność, zainteresowanych takim modelem usług, jaki oferuje nasz klient - mówi Kuba Łowczowski, performance marketing specialist w More Bananas.
Operator zdecydował się na współpracę z More Bananas dzięki rekomendacji innego klienta agencji. Decyzja zapadła wkrótce po przedstawieniu oferty zgodnej ze strategią rozwoju marki. Za działania performance po stronie agencji odpowiada: Kuba Łowczowski (performance specialist). Klient nie wyklucza rozszerzenia współpracy w najbliższym czasie.
Sieć Mobile Vikings jest obecna w Polsce od końcówki 2013 roku. Działa jako operator wirtualny: nie ma własnej infrastruktury nadawczej, korzystając w tym zakresie z zasobów Play. Mobile Vikings oferuje usługi telekomunikacyjne wyłącznie w modelu prepaidowym. W czerwcu ub.r. firma podała, że ma 46 tys. użytkowników korzystających z ponad 56 tys. numerów.
Dołącz do dyskusji: More Bananas pracuje dla Mobile Vikings