MJCC dalej zajmuje się obsługą Capgemini w social mediach
Firma inwestycyjna Capgemini Polska na rok 2019 przedłużyła umowę z z agencją MJCC w zakresie obsługi kanałów w mediach społecznościowych.
Działania dla klienta obejmują aktywności w takich kanałach jak Facebook, LinkedIn, Instagram i Twitter. MJCC odpowiada za strategię obecności Capgemini w social mediach, tworzenie treści, kreację graficzną, prowadzenie kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnych i bieżące doradztwo.
Za projekt po stronie Capgemini odpowiada Dominika Nawrocka, brand communication & CSR manager, a koordynuje Magdalena Katolik, senior public relations & social media specialist.
Działaniami po stronie agencji zarządzają Karina Malec, social nedia & content marketing senior consultant i Marcin Lubaś, graphic designer.
Firmy współpracowały już wcześniej projektowo. Capgemini powierzyło MJCC obsługę swoich social mediów w lipcu ub.r., a w styczniu umowa została przedłużona.
Dołącz do dyskusji: MJCC dalej zajmuje się obsługą Capgemini w social mediach