„Mistrzowska akcja w Netto” z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa
Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, wystąpił w serii filmów promujących akcję lojalnościową Netto.
„Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.
W ramach promocji akcji powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy.
Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie.
Przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto oraz na kanale Netto Polska na YouTube.
Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.
Dołącz do dyskusji: „Mistrzowska akcja w Netto” z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa