2 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym resortu cyfryzacji
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje reklamowe do przetargu na obsługę kampanii internetowej, która dotyczyć będzie kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Jej budżet to 2 mln zł.
Kampania będzie realizowana w internecie nieprzerwanie do końca 2025 roku, a jej celem jest zapewnienie wysokiej widoczności i efektywności w kanałach online.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za zakup i obsługę emisji materiałów kampanijnych, które przygotuje biuro komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji. Możliwe będzie również zlecanie dodatkowych materiałów reklamowych.
Do jej obowiązków należeć będzie m.in. obsługa emisji kampanii, działania reklamowe w internecie, działania niestandardowe i kontentowe, doradztwo eksperckie i prace graficzne.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (60 proc.) i jakość (40 proc.).
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 września.
Resort cyfryzacji równolegle prowadzi przetarg na obsługę mediową jego kampanii informacyjnych. Budżet to 10 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 2 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym resortu cyfryzacji