SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miesięcznik „Magazyn Wałcz” zastępuje kwartalniki „MotoMagazyn”, „ModnyMagazyn” i „WyBudujeMy”

Na rynku ukazał się pierwszy numer miesięcznika „Magazyn Wałcz” (Agencja 3 Głowy Prodakszyn) - czasopisma powstałego w miejsce trzech kwartalników lokalnych. Na razie jest dostępne wyłącznie w powiecie wałeckim, lecz wydawca zapowiada rozszerzenie zasięgu na całą Polskę.

Firma 3 Głowy Prodakszyn od 2016 roku wydawała trzy kwartalniki: „MotoMagazyn”, „ModnyMagazyn” i „WyBudujeMy”. Pisma te powiązane były z tematycznymi serwisami tego wydawcy.

- Uznaliśmy jednak, że ukazywanie się raz na kwartał to zbyt rzadko, aby być zapamiętanym na lokalnym rynku, dlatego skupiliśmy wszystkie tematyki z kwartalników w jednym miesięczniku. Mocno rozwinęliśmy też dystrybucję: spora część nakładu wysyłana jest do lokalnych przedsiębiorców i osób, które wyraziły zainteresowanie prenumeratą. Dzięki temu zabiegowi czasopismo stało się bardziej dostępne, a skuteczność reklamy znacząco się zwiększyła. Gdy uda nam się ekspansja na kolejne obszary, nasi reklamodawcy będą mogli skuteczniej targetować swoja ofertę: albo we wszystkich naszych mutacjach powiatowych, albo w wybranych przez siebie powiatach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kurzyna z 3 Głowy Prodakszyn.

Nowy miesięcznik - według zapowiedzi - do 2019 roku ma objąć swoim zasięgiem całą Polskę. W pierwszym kwartale 2018 roku ukazać się mają „Magazyn Piła” i „Magazyn Złotów”. - W każdym z powiatów „Magazyn” ma wyglądać niemal tak samo, łącznie z okładką i treścią. Różnica ma obejmować głównie reklamy, teksty content oraz kilka stron poświęconych lokalnym tematom, do czego mają być angażowani regionaliści z konkretnych miast, w których ukaże się periodyk - opisuje Piotr Kurzyna.

Pierwszy numer pisma ukazał się w grudniu br. w nakładzie 1500 egzemplarzy. - W kolejnych regionach nakład sukcesywnie będzie powiększany - informuje Wirtualnemedia.pl Mateusz Urbanowski z 3 Głowy Prodakszyn.  Zespół redakcyjny liczy 5 osób, ale redakcja stawia na współpracowników. - W Wałczu zaczynamy od sześciu współpracowników i zamierzamy sukcesywnie oferować możliwość współpracy kolejnym - zapowiada Urbanowski. Na łamach miesięcznika publikuje m.in. poseł PO Paweł Suski.

Dystrybucja opiera się na punktach prasowych i prenumeracie. Cena pisma wynosi 1,99 zł.

Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Magazyn Wałcz” zastępuje kwartalniki „MotoMagazyn”, „ModnyMagazyn” i „WyBudujeMy”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
excalibur
Na rynku jest sporo regionalnych gazet bezpłatnych (Tętno regionu, Na głos, Fakty Piła ...i in.), że sukces Magazynu Piła jest wątpliwy. No ale kto wie ? Sukcesów życzę
odpowiedź
User
Marcin
Koniecznie piosnkę promocyjną niech zaśpiewa wybitna powiatowa gwiazda Naczk. Sukces murowany (zupełnie jak wtedy, kiedy śpiewała wielki gminny przebój "Stokłosa do senatu".
odpowiedź
User
Pawło
Proponuję małą midyfikację: Magazyn WALCZ!
i dobra sprzedaż, w tych czasach, murowana!
odpowiedź