Michał Wiśniewski: z Cheil Poland do OS3
Michał Wiśniewski objął stanowisko client service directora w agencji OS3. Poprzednio pracował w Cheil Poland.
Do kluczowych zadań Michała Wiśniewskiego w OS3 należeć będzie rozwijanie biznesu agencji, wzmocnienie pozycji rynkowej w zakresie oferty i obsługi klienta oraz budowa silnego i konkurencyjnego zespołu client service'u.
Z branżą interaktywną Wiśniewski związany jest od 7 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w takich agencjach jak ARBOmedia i Dentsu Aegis Network, a ostatnie dwa lata spędził w Cheil, gdzie od września ub.r. także pełnił funkcję client service directora.
Realizował działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej m.in. dla AXN, Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Levi's, Marks&Spencer, McDonald's, Unilever, Procter & Gamble, Samsung Electronics Polska oraz Unipetrol Group
Dołącz do dyskusji: Michał Wiśniewski: z Cheil Poland do OS3