"Z sercem do serka" w kampanii marki Rolmlecz
„Z sercem do serka” to hasło nowej kampanii marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Za jej realizację odpowiadają agencje OS3 i One House.
Kampania ruszyła w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3.
– Pracując od kilku lat dla marki Rolmlecz, zauważyliśmy, że wszystkie osoby zaangażowane w proces powstawania serków z krówką, podchodzą do niego z wielkim sercem – mówi Marta Hermanowicz, creative director oS3. – Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć w najnowszej kampanii. W tym celu wykorzystujemy grę słów „serce” i „serek”.
Kampania „Z sercem do serka” jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej „Mleczarze”, która opowiada o kultowym serku z krówką, a także o ludziach, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz.
Zarówno koncept kampanii, jak i jej obsługa realizowane są w ramach Grupy One House, w której agencja oS3 odpowiada za koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją, a agencją Oone House za planowanie i zakup mediów.
Za produkcję spotów odpowiedzialne było studio Graffiti Films, a za reżyserię – Bartek Prokopowicz. Działania reklamowe potrwają do końca sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: "Z sercem do serka" w kampanii marki Rolmlecz
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com