„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 60 756 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 5,28 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,2 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 644 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,63 proc. do 28 468 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 5,66 proc. do 27 819 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 27 952 egz., po spadku o 4,98 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 20,75 proc. do poziomu 19 456 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health |
98 160 |
60 756 |
60 756 |
98 000 |
57 709 |
57 709 |
Playboy |
70 000 |
35 644 |
35 644 |
75 000 |
41 485 |
41 062 |
CKM |
65 000 |
28 468 |
28 468 |
75 000 |
32 962 |
32 962 |
Logo |
56 900 |
29 416 |
27 819 |
62 000 |
29 543 |
29 487 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
50 398 |
30 551 |
27 952 |
61 992 |
30 417 |
29 417 |
Sukces |
36 928 |
27 141 |
19 456 |
37 125 |
16 445 |
16 112 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 43,49 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health |
98 160 |
60 756 |
60 756 |
98 370 |
68 439 |
68 439 |
Playboy |
70 000 |
35 644 |
35 644 |
100 000 |
63 079 |
63 079 |
CKM |
65 000 |
28 468 |
28 468 |
65 000 |
33 097 |
33 047 |
Logo |
56 900 |
29 416 |
27 819 |
58 000 |
30 007 |
28 235 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
50 398 |
30 551 |
27 952 |
53 986 |
34 389 |
31 573 |
Sukces |
36 928 |
27 141 |
19 456 |
38 051 |
28 683 |
20 993 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem