SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Gotowiec na czele Brand Health Trackingu w Ipsos Polska

Marcin Gotowiec stanął na czele działu zajmującego się Brand Health Trackingiem w firmie badawczej Ipsos Polska. Będzie doradzał klientom w zakresie potencjału ich marek, a także nadzorował oraz usprawniał polskie i międzynarodowe pomiary trackingowe.

Marcin Gotowiec, fot. Ipsos PolskaMarcin Gotowiec, fot. Ipsos Polska

Gotowiec będzie zarządzał jednym z kluczowych i największych zespołów Ipsos Polska, zajmującym się monitorowaniem kondycji marek – w Polsce i za granicą.

Jako Brand Health Tracking team manager będzie doradzał klientom w zakresie działań związanych z wizerunkiem i potencjałem ich marek. W oparciu o dane, ze szczególnym uwzględnieniem trackingów, a także z wykorzystaniem swojej wiedzy mediowej.

- Marcin z jednej strony ma gruntowne wykształcenie socjologa i badacza rynku, a z drugiej strony przynosi do nas wieloletnie doświadczenie z domu mediowego. To część większej tendencji, w ramach której świat badawczy zdecydowanie otwiera się na nowe perspektywy analityczno-doradcze. Jestem przekonana, że synergia, którą przynosi Marcin, da naszym trackingom wartość dodaną, pozwalającą nam jeszcze lepiej dbać o kondycję marek naszych klientów- mówi Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos Polska.

Marcin Gotowiec jest socjologiem, specjalizującym się w badaniach kondycji marki, ewaluacji działań reklamowych oraz projektach trackingowych.  Przez 10 lat związany był z domem mediowym Wavemaker (d. MEC), gdzie w ostatnim czasie zarządzał zespołem badań marketingowych. W tej roli odpowiadał za realizację projektów dla kluczowych klientów agencji, a także czuwał nad rozwojem narzędzi i nowych produktów badawczych.

 

 

Dołącz do dyskusji: Marcin Gotowiec na czele Brand Health Trackingu w Ipsos Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
123
ze zdjecia widac,ze sukcesow nie bedzie. :(
odpowiedź
User
Socjolożka
A pamięta ktoś jak z innej agencji badawczej wyleciał z hukiem? Taki to badacz, śliski.
odpowiedź