SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mango przynosi straty, więc TVN szykuje zmiany. Będą aukcje?

- Dotychczasowy format prezentowania produktów w telezakupach się wyczerpał - przyznał Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, która posiada telezakupowy kanał Mango 24. Spółka pracuje nad nową formuła dla stacji. W grę wchodzi wprowadzenie do niej aukcji.

TVN pracuje nad zmianami, bo spółka Mango Media, która jest nadawcą kanału Mango24 (TVN ją kupił w 2007 roku), notuje od lat straty. W 2012 roku negatywny wpływ segmentu telezakupowego na wskaźnik EBITDA TVN wyniósł 26 mln zł.

- Prowadzimy testy dotyczące przejścia z aktualnego formatu prezentowania produktów do bardziej innowacyjnych formatów, jednym z nich jest model aukcyjny - poinformował Tellenbach. Ma to wpłynąć na zwiększenie popularności telezakupów.

TVN nie informuje na razie, kiedy można spodziewać się wprowadzenia zmian w Mango24.

Dołącz do dyskusji: Mango przynosi straty, więc TVN szykuje zmiany. Będą aukcje?

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piłkarze zjedli śniadanie
Mango to najlepszy, najbardziej merytoryczny i najbardziej rzetelny kanał grupy TVN.
0 0
odpowiedź
User
empiryk primus
kupiliście Mango, żeby Rydzyk na reklamach nie zarabiał. I co opłaciło się Marcus?
TVN = żenada
0 0
odpowiedź
User
:P
@empiryk primus - oplacilo, bo nie zarobil :)
0 0
odpowiedź