„Mam talent!” ogląda 2,5 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem rynku
Jedenasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,52 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show niemal się nie zmieniła. TVN w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.
„Mam talent! 11” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 22 września) wyniosła 2,52 mln osób, co przełożyło się na 18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,60 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek talent-show.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia formatu niemal się nie zmieniła. Dziesiątą serię „Mam talent!” po trzech odcinkach śledziło 2,56 mln osób, co przełożyło się na 18,21 proc. udziału w grupie 4+ oraz po 18,19 proc. w grupach 16-49 i 16-59.
„Mam talent!” w swoim paśmie jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, która ma 10,29 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzecia jest TVP1 (gł. pogoda, „Alarm!”, serwis pogodowy, „Dziewczyny ze Lwowa” i transmisje sportowe; 9,25 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,17 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” ogląda 2,5 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem rynku
Żenujący słaby serialik Dziewczyny z Lwowa?
A może bardzo misyjny The Voice z dziwacznym szpakiem na czele?
To jest misja? Haha. Ubawiłem sie. To jest paćka TVP.