„Mam talent! 9” hitem TVN z 3 mln widzów. Powstanie kolejna edycja show
Dziewiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 3,04 mln widzów. To o 70 tys. oglądających więcej niż rok wcześniej, a TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 34,79 mln zł.
„Mam talent! 9” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia show wyniosła 3,04 mln osób, co przełożyło się na 20,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,48 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Największą widownię, wynoszącą 3,41 mln oglądających, zgromadził odcinek talent-show z 1 października br.
Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | ||
03-09-2016 | 20:01-21:39 | 2 655 328 | 19,85% | 898 337 | 18,11% | 1 436 605 | 19,08% |
10-09-2016 | 20:00 - 21:38 | 2 933 960 | 22,41% | 1 086 729 | 22,84% | 1 598 282 | 22,19% |
17-09-2016 | 20:00 - 21:41 | 3 029 357 | 21,47% | 1 167 315 | 21,14% | 1 716 840 | 21,00% |
24-09-2016 | 20:00 - 21:43 | 2 904 157 | 19,67% | 1 163 641 | 19,57% | 1 666 689 | 19,21% |
01-10-2016 | 20:00 - 21:39 | 3 410 306 | 23,22% | 1 271 339 | 22,20% | 1 894 476 | 22,26% |
08-10-2016 | 19:59 - 21:39 | 3 071 098 | 18,83% | 1 275 374 | 19,20% | 1 738 835 | 18,01% |
15-10-2016 | 20:00 - 21:38 | 3 391 284 | 21,53% | 1 480 856 | 23,13% | 2 064 629 | 22,33% |
22-10-2016 | 19:59 - 21:50 | 3 280 655 | 20,91% | 1 258 109 | 20,79% | 1 948 961 | 21,32% |
29-10-2016 | 19:59 - 21:50 | 3 016 545 | 19,11% | 1 150 345 | 18,57% | 1 668 535 | 18,15% |
05-11-2016 | 19:59 - 21:52 | 3 236 415 | 20,13% | 1 191 802 | 19,24% | 1 809 149 | 19,29% |
12-11-2016 | 19:59 - 21:51 | 2 951 222 | 18,70% | 1 069 734 | 17,51% | b.d. | b.d. |
19-11-2016 | 19:59 - 21:51 | 2 726 606 | 17,11% | b.d. | b.d. | b.d. | b.d. |
26-11-2016 | 19:59 - 22:23 | 2 995 251 | 20,07% | 1 086 138 | 18,69% | 1 674 592 | 18,98% |
Średnio: | 3 044 536 | 20,11% | 1 151 995 | 19,50% | 1 712 579 | 19,48% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 70 tys. widzów. Pokazywaną wówczas ósmą serię talent-show oglądało średnio 2,97 mln osób, a udział TVN wynosił 19,49 proc. w 4+ oraz 19,45 proc. w 16-49.
„Mam talent!” w swoim paśmie był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,31 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzeci był Polsat (pasmo filmów animowanych i mecz piłki nożnej; 11,28 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. kroniki sportowe, serwis pogodowy i „Komisarz Alex”; 10,72 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 drugie miejsce zajął Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN - Mam talent! 9 | 3 044 536 | 20,11% | 1 151 995 | 19,50% | 1 712 579 | 19,48% |
TVP2 | 1 711 575 | 11,31% | 720 652 | 12,20% | 1 089 435 | 12,39% |
Polsat | 1 706 963 | 11,28% | 868 370 | 14,70% | 1 120 370 | 12,75% |
TVP1 | 1 623 597 | 10,72% | 414 684 | 7,02% | 774 705 | 8,81% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziewiątej serii formatu wyniosły 34,79 mln zł. Dla porównania, ósma edycja z reklam zarobiła 42,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 9. edycji „Mam talent!” został Jakub Herfort.
Za rok, jesienią 2017 roku planowana jest jubileuszowa, X edycja programu.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent! 9” hitem TVN z 3 mln widzów. Powstanie kolejna edycja show
Niepotrzeba jest następna edycja - w tej nie było żadnego talentu wartego uwagi...