14. edycję „Mam talent!" śledzi w TVN 1,5 mln widzów
Średnia oglądalność początku 14. edycji „Mam talent!” wynosi 1,52 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 320 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
14. seria „Mam talent!” nadawana jest w TVN w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że talent-show w jesiennej ramówce (do 17 września) gromadzi średnio 1,52 mln widzów, co przekłada się na 12,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 15,46 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat mieszkających w miastach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,67 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 320 tys. widzów. Trzynastą serię „Mam talent!” na początku sezonu śledziło 1,84 mln osób, co przełożyło się na 14,80 proc. udziału w grupie 4+, 14,39 proc. w grupie 16-49 i 13,62 proc. w grupie 16-59.
TVN na czele rynku w 16-49
TVN w trakcie emisji „Mam talent! 13” czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.01 a 21.47 ma 11,10 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Liderem jest TVP1 z 12,93 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje TVP2 (11,17 proc.), a tuż za TVN znajduje się Polsat (4,91 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN jest liderem. Stacja jest pierwsza także wśród kobiet 25-49 z miast.
„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Najlepszy uczestnik w polskiej edycji talent-show otrzymuje nagrodę pieniężną w wysokości 300 tys. zł.
Jurorami w 14. odsłonie produkcji ponownie są Jan Kliment, Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska. Show prowadzą Michał Kempa i Marcin Prokop.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 14. edycję „Mam talent!" śledzi w TVN 1,5 mln widzów