SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny z reklam: „Wprost” dużo więcej, „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia” mocno w dół

W maju br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, za to spore ich spadki zanotowały  „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost)  były w maju aż o 46 proc. wyższe niż przed rokiem. „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił na reklamach więcej o 16 proc., „Viva!” (Edipresse Polska) - o 16,9 proc., a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 17 proc. Nieznaczne wzrosty zanotowały „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 3,2 proc., oraz „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 2,8 proc.

>>> „Newsweek” zyskał dzięki Lisowi 30 proc. W dół „Przekrój” i „Wprost”

Z drugiej strony przychody reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) spadły w skali roku aż o 30,2 proc., „Claudii” (G+J Polska) - o 24,2 proc., a „Party” (Edipresse Polska) - o 17,7 proc. Natomiast „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) zarobił o 1,3 proc. mniej.

>>> „Party” liderem, ale traci. „Gala” najbardziej na plusie 

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 V.2012V.2011
Newsweek Polska15 534 652 zł13 395 570 zł
Wprost12 434 593 zł8 518 700 zł
Twój Styl10 234 778 zł10 368 802 zł
Tele Tydzień8 212 595 zł11 774 211 zł
Viva!8 138 024 zł6 961 014 zł
Polityka7 375 300 zł6 302 172 zł
Party6 134 154 zł7 454 496 zł
Świat Kobiety5 054 116 zł4 898 080 zł
Claudia5 048 185 zł6 663 247 zł
Przyjaciółka4 850 439 zł4 716 004 zł
monitorowane tytuły razem262 197 957 zł257 028 191 zł

Dołącz do dyskusji: Magazyny z reklam: „Wprost” dużo więcej, „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia” mocno w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl