SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Magazyn Expressu Reporterów” ogląda 2,8 mln widzów

Nadawany w TVP 2 “Magazyn Expressu Reporterów” notuje w obecnym sezonie niższą widownię niż rok temu, ale wygrywa z konkurencją. Nadawany od 12 lat program największą popularnością cieszył się w sezonie 2005/2006, gdy miał niemal 4 mln widzów.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność “Magazynu Expressu Reporterów” w okresie od września do 11 października br. wyniosła 2,75 mln widzów, co przełożyło się na 21,80 proc. w grupie 4+ i tylko 15,36 proc. w grupie 16-49. Rok wcześniej widownia programu wynosiła 3,21 mln osób, a jego udział to było odpowiednio 26,49 proc. i 19,18 proc.

Dwójka w grupie 4+ jest liderem w czasie nadawania reporterskiego magazynu (wtorki 21.40), drugie miejsce zajmuje TVN (20,48 proc.; “Przepis na życie”, “Kuba Wojewódzki”), trzeci jest Polsat (13,75 proc; filmy, “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a  czwarta - Jedynka (13,39 proc., m.in. “Rezydencja”, “Lubię to!”). W grupie komercyjnej 16-49 jest jednak gorzej - TVP 2 ma tu dopiero trzecie miejsce, za TVN i Polsatem.

Program oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

“Magazyn Expressu Reporterów” gości na antenie TVP 2 od 1999 roku, zastąpił wtedy “Express Reporterów”. W ciągu ostatnich 10 lat program miał największą widownię w okresie od września 2005 do końca sierpnia 2006 - oglądało go wtedy przeciętnie 3,87 mln widzów. Największy udział zanotował zaś w sezonie 2008/2009 - było to aż 28,64 proc. w 4+ i 22,17 proc. w 16-49.

Większość tematów poruszanych w “Magazynie Expressu Reporterów” to ludzkie historie opowiedziane przez samych widzów. Reporterzy podążają ich tropem. Gospodarzem programu od 1999 roku jest Michał Olszański. W najbliższy wtorek 18 października br. nadane zostanie 500. wydanie audycji.


Widownia “Magazynu Expressu Reporterów” w obecnym sezonie

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-09-2011 2 123 526 14,92% 9,96%
13-09-2011 2 691 333 23,05% 16,22%
20-09-2011 2 740 709 22,61% 16,46%
27-09-2011 2 781 841 23,06% 16,00%
04-10-2011 2 971 685 24,57% 17,91%
11-10-2011 3 150 725 23,33% 16,31%
Średnia 2 746 580 21,80% 15,36%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2-Magazyn 2 746 580 21,80% 15,36%
TVN 2 580 535 20,48% 24,86%
Polsat 1 732 262 13,75% 15,89%
TVP 1 1 687 697 13,39% 13,83%


Widownia programu sezon po sezonie

Okres emisji Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
2001/2002 2 490 380 19,77% 17,77%
2002/2003 2 939 741 19,35% 15,60%
2003/2004 3 182 983 20,53% 16,29%
2004/2005 3 459 291 23,07% 17,87%
2005/2006 3 865 779 24,94% 19,92%
2006/2007 3 279 513 22,35% 17,55%
2007/2008 3 251 278 21,68% 16,89%
2008/2009 3 723 450 28,64% 22,17%
2009/2010 3 485 716 26,75% 19,94%
2010/2001* 3 499 455 28,13% 21,21%


Profil widowni “Magazynu Expressu Reporterów”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,37% 69
Kobiety 66,63% 129
Wiek  4-9 0,76% 13
 10-15 2,12% 31
16 - 19 1,29% 23
20 - 24 2,58% 33
25 - 29 5,73% 64
30 - 34 5,68% 69
35 - 39 6,62% 90
40 - 44 4,11% 64
45 - 49 6,48% 94
50 - 54 12,87% 160
55 - 59 11,59% 149
60+ 40,15% 199
Wlk. miasta Wieś 47,01% 120
< 50 tys. 25,80% 107
50-100 tys. 7,95% 92
100-200 tys. 8,06% 100
> 200 tys. 11,18% 56
Zawód Top management 4,68% 54
Pracownicy średniego szczebla 11,78% 78
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,31% 92
Emeryci 51,06% 199
Inni 14,16% 46
Wykształcenie Podstawowe 60,71% 134
Średnie 26,38% 89
Wyższe 10,02% 80
Inne 2,89% 23

*- dane za okres od 1 września do 11 października 2011

Dołącz do dyskusji: “Magazyn Expressu Reporterów” ogląda 2,8 mln widzów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan
Nie przegapiłem jeszcze ŻADNEGO programu "Ekspresu Reporterów" od 1999 roku, uważam, rze jes to super program, leprzy i ciekawrzy niż te uwagi, interwencje i inne
0 0
odpowiedź