SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn „Dobre Wnętrze” w trójwymiarze

Listopadowe wydanie miesięcznika „Dobre Wnętrze” (Murator), które ukazało się w piątek 15 października br., zawiera zdjęcia i reklamy wykonane w technologii trójwymiarowej. Do wydania dołączono specjalne okulary 3D.

W trójwymiarze wykonane zostały największe sesje zdjęciowe wnętrz prezentowanych w wydaniu. - Magazyn wnętrzarski wydaje się stworzony do prezentacji fotografii w technice 3D. Dzięki nim "Dobre Wnętrze" zyskuje nową jakość – wrażenie przestrzeni, które pozwala lepiej ocenić urodę wnętrz: ich proporcje, wzajemne relacje przedmiotów, skalę - mówi Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna pism wnętrzarskich wydawnictwa Murator.

Wszystkie sesje 3D zrealizowali Krzysztof Gajewski i Maciej Szal z 3dphoto.com.pl oraz należąca do Muratora agencja reklamowa Pentagon Media Team, która nadzorowała również opracowanie reklam w systemie trójwymiarowym.

Wydanie „Dobrego Wnętrza” ukazało się w nakładzie 37 507 egz  i normalnej cenie 9,90 zł. Numer wspiera promocja w czasopismach i serwisach internetowych wydawnictwa Murator , a także w tygodniku „Angora”, magazynach „Bluszcz”, „Machina” i „Film”. Działania promocyjne opracował  dział marketingu wydawcy.

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Dobre Wnętrze” w trójwymiarze

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NN
treścią nie da się już czarować, bo nie znajdzie się w takiej gazecie niczego, czego nie znajdzie sie za free w necie. Więc chociaż ładne obrazki trzeba dać.
odpowiedź
User
106
A czym ty czarujesz oprócz jadu?
odpowiedź
User
401
Ładne obrazki to podstawa we wnetrzarskich gazetach. Ale w 3D bardzo ciężko się je ogląda (sprawdziłam).
odpowiedź