SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maczfit z nowym hasłem reklamowym

Zajmująca się cateringiem firma Maczfit rusza z nową kampanią, która podkreślać smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna "Mmm... Maczfit" ma nie tylko zachęcić do zdrowego odżywiania, ale także podkreślić przyjemność, jaką można czerpać z codziennych posiłków.

Nowa platforma komunikacji marki Maczfit jest kolejnym krokiem w budowaniu silnej relacji z klientami, którzy - jak ppodaje firma - doceniają nie tylko wartości odżywcze posiłków, ale także ich walory smakowe.

- Chcieliśmy, aby nowa kampania 'Mmm... Maczfit' odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz 'mmm'. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do ‘Mmm’. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, omnichannel director w Maczfit.

Nowe hasło marki i szersza oferta

Hasło "Mmm... Maczfit" w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej, która ma na celu podkreślenie, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne ani monotonne, a każdy posiłek to prawdziwa przyjemność. Maczfit chce inspirować do odkrywania nowych smaków i cieszenia się jedzeniem – niezależnie, gdzie się jest.

Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o nowy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu oferując także zestawy Trio. Powstały one z myślą o osobach, które chcą zadbać o zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, ale bez rygoru diety. Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem, w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić.

W ramach kampanii przygotowano osobne spoty, które pojawią się w digitalu. Akcja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdoorze. 

Dołącz do dyskusji: Maczfit z nowym hasłem reklamowym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fitowiec
słaba ta kampania bardzo. Przepalone pieniądze...
odpowiedź