M Promotion zrealizuje kampanię promującą polski eksport
Agencja M Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Gospodarki na realizację kampanii promocyjnej w ramach programu „Aktywizacja eksportu na wybranych rynkach”. Zakładany budżet akcji wynosi 2,7 mln zł netto.
Agencja pokonała w przetargu siedmiu konkurentów. Oprócz niej oferty złożyli Sun&More, Centrum Rozwoju Administracji ze Szczecina, spółka Tarraya, Gmsynergy, Ageron Polska oraz dwa konsorcja: pierwsze złożone z firm Krajowa Izba Gospodarcza i ASM Centrum Badań i Analiz Rynku oraz drugie składające się z Windmill i Holiday Travel.
Zaplanowana przez Ministerstwo Gospodarki kampania ma obejmować Azerbejdżan, Indie, Indonezję, Malezję, Mongolię, Turkmenistan, Wietnam, Chorwację, Serbię, Bośnię i Hercegowinę oraz Macedonię.
M Promotion będzie odpowiadać m.in. za zorganizowanie misji przyjazdowych dla potencjalnych kontrahentów i dziennikarzy z poszczególnych krajów, organizację konferencji promocyjnych w każdym z krajów, działania promocyjne.
Kampania ma promować polską gospodarkę w związku z negatywnymi tendencjami w polskim eksporcie do Rosji i na Ukrainę.
Dołącz do dyskusji: M Promotion zrealizuje kampanię promującą polski eksport