Łukasz Mirytiuk na czele działu social media w Mind Progress Group
Łukasz Mirytiuk objął stanowisko szefa działu mediów społecznościowych w agencji Mind Progress Group. Poprzednio pracował w agencji BG PR wchodzącej obecnie w skład Mind Progress Group.
W BG PR Mirytiuk pracował przez dwa lata, najpierw jako specjalista ds. media relations, a później jako social media manager. Wcześniej jako dziennikarz pracował w dziale miejskim „Gazety Wrocławskiej” (Polskapresse).
W kwietniu ub.r. BG PR połączyła się z Fun PR i Mind Progress, tworząc Mind Progress Group (więcej na ten temat). W nowej firmie Mirytiuk obejmuje właśnie nowo utworzoną funkcję szefa działu mediów społecznościowych.
- Media społecznościowe są jednym z ważniejszych kierunków rozwoju naszej agencji, dlatego podjęliśmy decyzję o podniesieniu rangi działu social media w strukturach firmy - wyjaśnia Marcin Budzyński, business development director w Mind Progress Group. Jak dotąd agencja przygotowywała i realizowała w social media głównie z branży hotelarsko-gastronomicznej i handlowej.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Mirytiuk na czele działu social media w Mind Progress Group