SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Kubica wychodzi z kierowców w reklamach napoju Lotos Dynamic (wideo)

Grupa Lotos zaczęła kampanię reklamową napojów energetycznych Dynamic oraz olejów Lotos Quazar Dynamic. Bohaterem reklam jest kierowca wyścigowy Robert Kubica.

Robert Kubica w czerwcu br. został ambasadorem marketingowym produktów Dynamic. Jego wizerunek pojawił się na puszkach napoju energetycznego Lotos Dynamic.

Obecnie rozpoczęła się kampania reklamowa Lotos Dynamic ma przekonać, że po wypiciu tego napoju każdy kierowca staje się Robertem Kubicą.

- Robert Kubica jest ucieleśnieniem akcji, szybkości, jakości, dynamiki. Jednoznacznie kojarzy się̨ z mocą̨, dlatego bez żadnych wątpliwości jest symbolem produktów Lotos Dynamic. Z przymrużeniem oka i humorem chcieliśmy pokazać, że każdy z nas ma w sobie coś z Roberta. Lotos wie, jak ją uwolnić energię, która w nas drzemie, więc gdy używamy produktów Dynamic z każdego wychodzi Kubica. Budzi się w nas moc, która napędza nas i nasz samochód do działania - opisują Monika Świątek oraz Agnieszka Stypa z agencji FCB Bridge2Fun, która przygotowała kreację kampanii.

 

- Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych - Lotos Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 - zapowiada Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.

- W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy na stacjach sieci Lotos klienci kupili więcej napojów energetycznych Dynamic niż w całym ubiegłym roku - dodaje Adam Pawłowicz, wiceprezes ds. handlu w Lotos Paliwa.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz stacje Lotos. Produkcją spotu zajęło się studiu Tank, a postprodukcją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Robert Kubica wychodzi z kierowców w reklamach napoju Lotos Dynamic (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
Te reklamy z Kubicą są bardzo smutne :( Ta jego przykurczona ręką i charakterystyczna postawa, żeby tę rękę schować. Mój tato miał podobną kontuzję na meczu. Ręka była chyba w lepszym stanie niż u Kubicy, ruchomość na pewno była większa. A mimo to usłyszał, że z karierą piłkarza musi się pożegnać. A on przecież pracował nogami, nie rękami, jak Kubica!
odpowiedź
User
Oferta Zrembu
Dobre by to było przed Dynastią. Witajcie lata 90-te w reklamie.
odpowiedź
User
Dobra Zmiana
Sprzedaż napoju Dynamic wzrosła, ale dlatego że w zeszłym roku wycofali decyzją polityczną ze wszystkich stacji Tigera.
odpowiedź