Limitowane wersje Żubra, Redd’sa i Książęce Pszeniczne wsparte reklamami
Do sprzedaży trafiają trzy nowe piwa Kompanii Piwowarskiej: Żubr Ciemnozłoty, Redd`s Cranberry i Książęce Pszeniczne. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez firmy Paralotna, Tequila\Polska, Grey i Starcom.
Jako pierwszy w sprzedaży pojawia się Żubr Ciemnozłoty - w półlitrowych butelkach i puszkach o zawartości alkoholu wynoszącej 6,9 proc., a zawartości ekstraktu - 15 proc. Nowe piwo to edycja limitowana Żubra - w sklepach pozostanie tylko do lutego przyszłego roku.
- To nasza odpowiedź na potrzeby piwoszy, którzy zyskują poczucie, że Żubr dba o nich tworząc piwo dedykowane szczególnym porom roku - opisuje Marek Wziątek, marketing manager Żubra. - Ciemniejsze piwa o podwyższonej zawartości ekstraktu, takie jak Żubr Ciemnozłoty, to jesienno-zimowa alternatywna dla piw, które latem pełnią funkcję napojów orzeźwiających - dodaje Maciej Chołdrych, sensoryk, jeden z najlepszych znawców piwa w Polsce.
Wprowadzeniu Żubra Ciemnozłotego na rynek towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Nowy w stadzie”, która obejmuje telewizję, prasę, internet, outdoor i punkty sprzedaży (materiały POS, odpowiednie ustawienie na półkach i w lodówkach). Akcję przygotowały agencje Paralotna (kreacja spotu telewizyjnego) i Tequila\Polska (kreacje materiałów prasowych i billboardów, działania BTL), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Alert Media Communications (działania PR), natomiast same opakowania tego piwa zaprojektowała firma Mango Design.
Natomiast od początku października będzie można kupić Książęce Pszeniczne - w półlitrowych butelkach, których etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Piwo będzie skierowane przede wszystkim do koneserów, którzy szukają wyróżniającego się smaku. Elegancka graficznie etykieta nowego produktu ma podkreślać kilkusetletnią tradycję warzenia piw pszenicznych. Książęce Pszeniczne będzie wspierać kampania reklamowa, za którą odpowiadają agencje Tequila\Polska (key visual i projekty materiałów POS) i Raczkiewicz Chenczke Consulting (działania PR) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Jesienią na rynku pojawi się także nowy wariant piwa Redd`s - limitowana edycja Redd`s Cranberry o smaku żurawinowym. Nowe piwo będzie dostępne w czarnych półlitrowych puszkach - zaprojektowanych przez agencję Dragon Rouge - z czerwono-bordowym logotypem i szarfą. Będzie je można kupić w wybranych hiper- i supermarketach w całym kraju. Redd`s Cranberry będzie reklamowana w ATL-u i BTL-u, za co odpowiadają agencja Grey (kreacja), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Q&A Consulting (działania PR).
Dołącz do dyskusji: Limitowane wersje Żubra, Redd’sa i Książęce Pszeniczne wsparte reklamami