SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)

ING Bank Śląski rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, Gong i Lowe Media.

W wizerunkowym spocie ING Banku Śląskiego osoby w różnym wieku i sytuacji życiowej - od przedszkolaków do staruszków - opowiadają krótko o swoich marzeniach i planach. Wypowiedzi podsumowuje Marek Kondrat, od wielu lat ambasador reklamowy banku, stwierdzając, że warto snuć takie plany, a jeszcze lepiej je realizować.

W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa Liczasieludzie.pl, na której oprócz bohaterów spotu o tym, co chcieliby zrobić w życiu, opowiadają krótko znani blogerzy, m.in. Łukasz Jakóbiak, Przemysław Pająk, Artur Kurasiński, Monika Mikowska oraz Anna i Marcin Nowakowie. Ich wypowiedzi są uzupełnione grafikami przygotowanymi przez rysowników i ilustratorów. W serwisie niedługo zacznie się konkurs na ciekawe plany i marzenia.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, za działania w internecie odpowiada agencja Gong, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.

Dołącz do dyskusji: „Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Serio?
A skąd wirtualnemedia.pl ma takie doniesienia, że to niby GoldenSubMarine odpowiada za digital? Śmiechu warte...
0 0
odpowiedź
User
Adam
Hm.. nie uważacie, że akcja łudząco podobna do tej organizowanej przez Idea Expert (dla większej idei)? tylko tutaj chodziło o oszczędzanie…
0 0
odpowiedź
User
Lili
Reklamę "sweter od Marylki" zdjąć !!!!
Najgorsza reklama w TV.
Wcześniejsze dotyczące banku OK.
0 0
odpowiedź