„Łączy nas WLKP” w kampanii Lech Pils (wideo)
Pod hasłem „Łączy nas WLKP” rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Pils (Kompania Piwowarska). Akcję, prowadzoną w Wielkopolsce, przygotowały i realizują firmy Tequila, MEC i Q&A Communications.
W kampanii „Łączy nas WLKP” skrót z hasła jest rozwijany jako Wielkopolanie, a także Wielkopolski, Lokalny, Klasyczny, Perfekcyjny - określenia piwa Lech Pils. Ma to podkreślać silny związek marki z tym regionem.
W ramach akcji na stronie wlkp.lechpils.pl można zamieszczać w formie graficznej propozycje nowego znaczenia WLKP. Spośród wszystkich portretów zostanie wybranych 250, które utworzą wielką siatkę w centrum Poznania.
Akcja od początku kwietnia jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdorze i w punktach sprzedaży. Obejmuje swoim zasięgiem Wielkopolskę i potrwa przez cały sezon letni.
Za kreację kampanii i realizację działań w internecie odpowiada agencja Tequila, Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Łączy nas WLKP” w kampanii Lech Pils (wideo)