"Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego
Ruszyła kampania Majonezu Kętrzyńskiego ("Majonezy" SPP-H) pod hasłem "Kultowy Polski Majonez od 1962 roku". Akcję przygotowały firmy Studio Gravite i Rytczak Unlimited Communication&PR.
Kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego pod hasłem "Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" nawiązuje do skojarzeń z czasami PRL. Zastosowane kreacje bazują na tradycyjnej etykiecie majonezu utrzymanej w konwencji graficznej retro.
W ramach akcji, na terenie Warmii i Mazur oraz w regionach sąsiadujących pojawią się billboardy przedstawiające potrawy z majonezem, np. kanapeczka czy jajeczko. Kreacje nawiązują do artystycznych plakatów z nurtu "estetyki sentymentalnej".
Kampania będzie też prowadzona na portalach internetowych oraz w regionalnej telewizji. Ponadto fani marki mają możliwość współtworzenia nowej strony internetowej produktu. Powstała też limitowana wersja plakatów z wizerunkiem Majonezu Kętrzyńskiego.
Pierwsza odsłona kampanii jest związana ze Świętami Wielkanocnymi, a hasłem przewodnim: "Jajeczko z kultowym majonezem".
Akcję poprzedziła akcja na Facebooku pt. "Koniec epoki Majonezu Kętrzyńskiego". Przez ponad tydzień w przewrotnej i żartobliwej formie zapowiadane były tajemnicze zmiany związane z marką. Wpisy autorstwa samego "Kętrzyniaka" zachęcały do gromadzenia zapasów produktu, który czeka niepewna przyszłość, a w ramach "pożegnania" odbył się konkurs na najciekawsze wspomnienia związane z majonezem.
Teraz w mediach społecznościowych rozpoczyna się nowy etap komunikacji, w którym nacisk będzie położony na historię majonezu: początki funkcjonowania zakładu, pierwszych pracowników, ważniejsze zmiany w ofercie, a także ciekawostki z czasów, kiedy ruszyła produkcja.
Autorami strategii komunikacji marki i kreacji reklamowych są Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication&PR.
Dołącz do dyskusji: "Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego