Krzysztof Kowalewski śpiewająco z wnuczką reklamuje majonez Mosso (wideo)
Bohaterem wielkanocnej kampanii reklamowej Majonezu Napoleońskiego marki Mosso został aktor Krzysztof Kowalewski. Akcję przygotowały i realizują firmy Adbirds, Vitelloni, Havas i Quote Me.
Kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso podkreśla rodzinną atmosferę świąt wielkanocnych. W spocie pokazano ciepłą relację dziadka z wnuczką, którzy wczesnym rankiem bawią się, przekomarzając hasłem „Majo Majo” (wykorzystano zabawny motyw muzyczny „Mah-na Mah-na” skomponowany przez Piero Umilianiego w 1968 roku). Rolę dziadka odgrywa aktor Krzysztof Kowalewski.
Reklamy mają podkreślać, że Majonez Napoleoński marki Mosso zawiera składniki wysokiej jakości, nie ma w nim konserwantów, jest gęsty i kremowy.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 12 marca. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę, internet (m.in. aktywności na portalach społecznościowych) oraz działania PR. Potrwa do 5 kwietnia.
Kreacją reklam zajęła się agencja kreatywna Adbirds, a produkcją spotu - firma Vitelloni. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, a za działania PR i aktywności w social mediach - agencja Quote Me.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Kowalewski śpiewająco z wnuczką reklamuje majonez Mosso (wideo)