SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

Zakończony właśnie jesienny sezon „Kuby Wojewódzkiego” oglądało o 140 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja TVN w czasie emisji talk-show pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku. Wpływy reklamowe wzrosły do 22 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

15. edycja talk-show „Kuba Wojewódzki” nadawana była we wtorki o 21.30 w okresie od 3 września br. do 10 grudnia br. Jej średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 16,35 proc. udziału w grupie 4+ i 20,10 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Program jesienią tego roku cieszył się o 140 tys. widzów mniejszą oglądalnością niż rok wcześniej. Nadawana wówczas 13. seria talk-show gromadziła średnio 1,58 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,94 proc. i 23,36 proc. (więcej na ten temat). Z kolei 14. edycję, którą można było śledzić wiosną br., oglądało 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,39 proc. i 23,71 proc. (dowiedz się więcej).

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-03

1 586 207

19,92%

22,82%

2013-09-10

1 453 206

16,79%

22,58%

2013-09-17

1 583 034

17,54%

23,50%

2013-09-24

1 199 012

13,88%

18,13%

2013-10-01

1 370 203

16,10%

20,58%

2013-10-08

1 443 556

17,25%

21,25%

2013-10-15

1 304 074

13,41%

16,25%

2013-10-22

1 538 675

18,21%

22,71%

2013-10-29

1 406 806

17,37%

21,68%

2013-11-05

1 598 861

18,37%

19,84%

2013-11-12

1 562 778

17,62%

20,30%

2013-11-19

1 417 817

15,39%

17,73%

2013-11-26

1 397 128

15,61%

19,74%

2013-12-03

1 273 426

13,75%

16,77%

2013-12-10

1 399 500

15,09%

18,38%

średnia

1 435 725

16,35%

20,10%


Telewizja TVN w czasie emisji „Kuby Wojewódzkiego” pozostała zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji z wynikiem 11,86 proc. znalazła się TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (10,72 proc.; filmy fabularne, mecze piłki nożnej) i Polsat (8,60 proc.; gł. seriale „Kości” oraz „Zdrady”). Natomiast w grupie komercyjnej TVN także był liderem z jeszcze większą przewagą nad drugim Polsatem.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN – KW

1 435 725

16,35%

20,10%

TVP2

1 039 194

11,86%

7,72%

TVP1

939 205

10,72%

9,69%

Polsat

753 820

8,60%

9,84%

 

Wpływy reklamowe z 15 odcinków jesiennej serii programu wyniosły 22,3 mln zł. Nadawana w analogicznym okresie ub.r. 13. edycja przyniosła z reklam 19,6 mln zł, ale miała dwa odcinka mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format oglądać można również w serwisie tvnplayer.pl. W tym sezonie po raz pierwszy poza pełnym odcinkiem w internecie był dostępny ciąg dalszy rozmowy, nie pokazywany już na antenie TVN (więcej na ten temat).

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. „Kuba Wojewódzki” jest w naszym top 10 oglądanych pozycji TVN Player. Jeśli chodzi o „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy” to pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Chcielibyśmy kontynuować tę formułę - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.

Kolejna seria talk-show Kuby Wojewódzkiego pojawi się w TVN wiosną 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
Uwielbiam program Kuby Wojewódzkiego.Czekam na następną serię.
0 0
odpowiedź
User
a
Uwielbiam program Kuby Wojewódzkiego.Czekam na następną serię.
0 0
odpowiedź
User
asd
Jak się zaprasza czasami tak znamienitych gości, to nic dziwnego, że widownia spada.
0 0
odpowiedź