„Kto chce Freenternet? Ręka w górę” - Inea promuje nową ofertę
Pod hasłem „Kto chce Freenternet? Ręka w górę” sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą usługę szybkiego internetu o prędkości do 50 Mb/s dla klientów indywidualnych.
Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowej promocyjnej oferty Freenternet oraz wsparcie wizerunku sieci jako operatora dostarczającego rewolucyjnych rozwiązań wielkopolskim użytkownikom internetu.
Działania obejmują: outdoor, spoty reklamowe w lokalnej telewizji (WTK i TV Wielkopolska), spoty radiowe w lokalnych rozgłośniach, internet (kampanie odsłonowe na portalach epoznan.pl, ekonin.pl, www.inea.pl), wysyłkę direct mail oraz e-mail, działania w mediach społecznościowych oraz dystrybucję materiałów POS we wszystkich biurach obsługi klienta. Inea przygotowała też konkurs dla abonentów, w którym codziennie wygrać można tablet.
Strategię komunikacji oraz kreację materiałów kampanii opracowała agencja full service MINIMA - Ludzie do reklamy. Media zaplanował dział promocji i reklamy Inei. Kampania potrwa do 31 października 2012 roku.
Promocyjna oferta Freenternet obejmuje internet z prędkością do 50 Mb/s oraz darmowe korzystanie z usług: Inea WiFi oraz Inea Hotspot. Do usługi każdy abonent może dokupić Internet mobilny 1G w promocyjnej cenie.
Dołącz do dyskusji: „Kto chce Freenternet? Ręka w górę” - Inea promuje nową ofertę