Krzysztof „Diablo” Włodarczyk reklamuje piwo Wojak (wideo)
Pod hasłem „Diablo uczciwe piwo” rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Wojak (Kompania Piwowarska) z udziałem boksera Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka. Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Sieberthead, MEC i Alert Media Communications.
W kampanii Wojaka Krzysztof „Diablo” Włodarczyk podkreśla, że to piwo „jest w porządku - bez ściemy i bez sztucznych enzymów”. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Krzysztofem Włodarczykiem, ponieważ postępuje on według tych samych zasad co my: uczciwie zapracował na to, co osiągnął. Jest osobą rozpoznawalną wśród piwoszy, jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Identyfikuje się z marką Wojak i skupia tak ważne wartości, jak: uczciwość, pasja, i fair play - wylicza Jacek Grabarczyk, brand manager marki Wojak.
W drugiej części reklamy pojawia się bohater weryfikujący uczciwość produkcji piwa Wojak, co przedstawiał już poprzedni spot tej marki, emitowany wiosną br. (przeczytaj więcej i obejrzyj go).
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (najpopularniejsze stacje) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Działania będą prowadzone minimum do końca br.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a odświeżone opakowania Wojaka zaprojektowała agencja Sieberthead. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof „Diablo” Włodarczyk reklamuje piwo Wojak (wideo)
BTW czego zdjęto z oferty Wojaka Super Mocnego???