„Królowa jednej nocy” pokonała „Sułtankę Kosem”. 1,57 mln widzów, 14 mln zł z reklam
Premierowe odcinki „Królowa jednej nocy” śledziło 1,57 mln widzów, o 320 tys. osób więcej niż pokazywaną w tym paśmie wcześniej „Sułtankę Kosem”. TVP1 w czasie emisji tureckiego serialu była trzecia w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,98 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie tureckiego serialu „Królowa jednej nocy”, w okresie od 29 września do 13 grudnia 2016 roku, wyniosła 1,57 mln osób. Przełożyło się to na 11,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,64 proc. w grupie 16-59
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 9 grudnia br. Obejrzało go 1,77 mln widzów.
Wszyscy 4+ | ||||
TOP3 | Start | Koniec | AMR | SHR % |
09-12-2016 | 18:36:49 | 19:22:34 | 1 765 230 | 12,79% |
15-11-2016 | 18:37:54 | 19:22:52 | 1 726 684 | 11,81% |
10-11-2016 | 18:39:41 | 19:22:40 | 1 715 125 | 12,15% |
Dla porównania serial „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”, pokazywany w tym paśmie w okresie od 4 maja do 28 września 2016 roku, gromadził przed telewizorami 1,25 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,16 proc., 5,82 proc. i 8,09 proc. udziału. Oznacza to, że „Królowa jednej nocy” zyskała 320 tys. widzów, choć miała niższe udziały w rynku (serial względem swojego poprzednika pokazywany był o tej porze roku, w której ogólnie więcej osób ogląda telewizję).
TVP1 w czasie emisji tureckiej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN, emitujący w tym czasie gł. „Szpital” i „Fakty”, co przełożyło się na 18,83 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. „Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 15,42 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. prognoza pogody i teleturniej „Jeden z dziesięciu”; 10,48 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała również i z siostrzaną Dwójką.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN | 2 650 937 | 18,83% | 1 000 295 | 19,95% | 1 525 085 | 19,97% |
Polsat | 2 170 484 | 15,42% | 939 279 | 18,74% | 1 351 370 | 17,69% |
TVP1 - Królowa jednej nocy | 1 566 209 | 11,13% | 254 493 | 5,08% | 583 930 | 7,64% |
TVP2 | 1 474 689 | 10,48% | 345 053 | 6,88% | 641 873 | 8,40% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków tureckiego serialu wyniosły 13,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Królowa jednej nocy” liczy 49 odcinków. Reżyserami produkcji są Durul Taylan i Yagmur Taylan, a główne role grają: Meryem Uzerli, Murat Yildirim i Ugur Polat.
Fabuła serialu skupia się na losach bogatego tureckiego biznesmenema Aziza i jego rodziny.
Od 14 grudnia br. TVP1 w byłym paśmie „Sułtanki Kosem” emituje portugalski serial „Złote serce”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.
Dołącz do dyskusji: „Królowa jednej nocy” pokonała „Sułtankę Kosem”. 1,57 mln widzów, 14 mln zł z reklam
Widać tania tandeta prezia cieszy bo sam serialów nie robi nie ma za co