„Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)
Maspex Wadowice w nowej kampanii telewizyjnej marki Krakus przypomina o wygodnym rozwiązaniu w kuchni, jakim jest stosowanie gotowych bulionów. Działania realizują agencje Brasil i Mindshare.
Producent w nowej kampanii koncentratów bulionów Krakus przypomina, że podstawą każdej kuchni jest dobry bulion, a gotowanie z tymi produktami może być szybkie, sprawne i innowacyjne.
Akcja spotu toczy się w kuchni, w której trwa przygotowywanie kilkudaniowego obiadu, a główny bohater to koncentrat bulionu Krakus.
Spot ma nie tylko podkreślać innowacyjny charakter bulionów Krakus, ale też w jasny sposób prezentować naturalność oraz odpowiednią formę ich użytkowania. Reklama ma też przekonywać, że dzięki nim gotowanie jest szybkie.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.
Poprzednio buliony marki Krakus wspierane były szeroką kampanią jesienią ub.r.
Dołącz do dyskusji: „Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)