Konkurs The Next Gen of PR rozstrzygnięty
Zwyciężczyniami konkursu The Next Gen of PR 2024, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak z agencji K+PR. To one będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).
Do trzeciej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35 roku życia, zgłosiły się 24 dwuosobowe zespoły. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały osobiście przed 6-osobowym jury.
The Next Gen of PR po raz trzeci
Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez markę Coca-Cola, głównego partnera konkursu. Stworzone kampanie Jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.
– To było dla nas, jurorów, niezwykle motywujące doświadczenie, które przypomniało nam, jak ogromny potencjał drzemie w młodych osobach pracujących w komunikacji. Tym bardziej cieszę się, że jako Coca-Cola mogliśmy być częścią tej edycji, stawiając przed ekspertami z branży PR ambitne zadanie konkursowe. Każdy z 24 teamów stanął na wysokości zadania i zaprezentował swoją wizję tegorocznych działań komunikacyjnych, jednej z najważniejszej kampanii naszej marki – mówi Paulina Trzaskowska, communications director w Coca-Cola Poland.
Zwyciężczynie, Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak, otrzymały awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: The Next Gen PR World Cup 2024. Tam nasze reprezentantki rywalizować będą z zespołami z całego świata.
Jury konkursu przyznało również dwa wyróżnienia, które otrzymały: Karolina Juszczyk i Weronika Wilczyńska z Clear Communication Group oraz Weronika Chocholska i Zofia Cieplak z agencji dfusion communication.
Rozdanie nagród konkursu The Next Gen of PR 2024 odbyło się 26 czerwca br. w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Konkurs The Next Gen of PR rozstrzygnięty