SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych

Wzrost popularności serwisów społecznościowych oznacza, że internauci znacząco mniej czasu przeznaczają na korzystanie z komunikatorów takich jak MSN Messenger czy AOL Instant Messenger.

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że wzrost ten nie wpływa na zmniejszenie się liczby osób korzystających z komunikatorów, a jedynie na czas poświęcany na ich używanie - informuje serwis Brand Republic.

W okresie 12 miesięcy do końca marca bieżącego roku przeciętny czas przeznaczany przez jednego brytyjskiego użytkownika na komunikatory internetowe zmalał o 19 procent: z 3 godzin i 32 minut do 2 godzin i 51 minut.

Tymczasem liczba ich unikalnych użytkowników w tym samym czasie wzrosła o 3 procent (do 19,2 miliona). To jednak mniej w porównaniu z 12-procentowym wzrostem liczby użytkowników serwisów społecznościowych z Wielkiej Brytanii (20,5 miliona).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl