Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych
Wzrost popularności serwisów społecznościowych oznacza, że internauci znacząco mniej czasu przeznaczają na korzystanie z komunikatorów takich jak MSN Messenger czy AOL Instant Messenger.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że wzrost ten nie wpływa na zmniejszenie się liczby osób korzystających z komunikatorów, a jedynie na czas poświęcany na ich używanie - informuje serwis Brand Republic.
W okresie 12 miesięcy do końca marca bieżącego roku przeciętny czas przeznaczany przez jednego brytyjskiego użytkownika na komunikatory internetowe zmalał o 19 procent: z 3 godzin i 32 minut do 2 godzin i 51 minut.
Tymczasem liczba ich unikalnych użytkowników w tym samym czasie wzrosła o 3 procent (do 19,2 miliona). To jednak mniej w porównaniu z 12-procentowym wzrostem liczby użytkowników serwisów społecznościowych z Wielkiej Brytanii (20,5 miliona).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych