Kompania Piwowarska z blogerem obalają mit o „chrzczeniu” piwa (wideo)
W ramach akcji edukacyjnej Kompania Piwowarska wspólnie z blogerem i degustatorem Tomaszem Milerem przygotowała materiał pokazujący, że dolewanie wody do piwa w lokalach gastronomicznych jest niemożliwe i nieopłacalne.
W materiale filmowym Tomaszem Miler, autor blogów MilerPije.pl i MilerSzyje.pl, wyjaśnia, dlaczego ingerowanie w samą konstrukcję kega lub instalację nie jest możliwe. Sprawdza również inne hipotetyczne możliwości dolewania wody do piwa oraz udowadnia, przedstawiając potencjalne zyski i straty, że takie działanie jest dla branży gastronomicznej po prostu nieopłacalne. Ponadto tłumaczy pochodzenie mitu o „chrzczeniu” piwa oraz powody zastrzeżeń konsumentów do jakości serwowanego w lokalach piwa.
Wideo nakręcono we współpracy z Kompanią Piwowarską w poznańskim pubie Warzelnia, jednym z kilkudziesięciu lokali w Polsce oferujących Tyskie z tanka. Miler mógł tam obejrzeć z bliska instalacje do nalewania piwa oraz zobaczyć, jak wygląda dostawa trunku oraz konstrukcja i zabezpieczenia kegów.
- Nasza firma intensywnie angażuje się w edukację i projekty mające na celu walkę z piwnymi mitami. Jeśli my tego nie zrobimy, to kto? Nasi konsumenci chcą poszerzać swoją wiedzę i mają do tego prawo - komentuje Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej. - Mamy nadzieję, że dzięki temu poziom obsługi w gastronomii wzrośnie, a klienci lokali, wolni od uprzedzeń, będą czerpać większą przyjemność z właściwie zaserwowanego i dopasowanego do własnego gustu piwa - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska z blogerem obalają mit o „chrzczeniu” piwa (wideo)
Poza tym Pan Miler pominął jedną opcję - producent wlewa do kegów gorszy jakościowo napój ;)