„Komisarz Alex” stracił 660 tys. widzów
Pierwsze cztery odcinki trzeciej serii „Komisarza Alexa” oglądało średnio 3,46 mln widzów, czyli o 660 tys. osób mniej niż pierwsze odcinki premierowego sezonu rok wcześniej. Kryminalna produkcja zapewnia Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków trzeciej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.25, począwszy od 2 marca br.) wyniosła 3,46 mln osób. Przełożyło się to na 21,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek serialu. Obejrzało go 3,67 mln widzów.
„Komisarz Alex 3” w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. pierwszej serii stracił 660 tys. widzów. Wówczas pierwsze cztery odcinki produkcji oglądało 4,12 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 26,31 oraz 18,22 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Komisarza Alex” TVP1 jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN, która emituje wówczas „X Factor”, a jej udział wynosi 21,67 proc. Za TVP1 znajduje się Polsat (filmy fabularne i gala KSW; 12,76 proc.) oraz TVP2 („The Voice of Poland”; 10,42 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.
"Komisarz Alex", fot. TVP
Trzy topowe odcinki „Komisarza Alexa 3”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
23-03-2013 | 3669887 | 22,44% |
02-03-2013 | 3505974 | 21,38% |
16-03-2013 | 3497918 | 21,61% |
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3546945 | 21,67% | 26,30% |
TVP1-Komisarz Alex | 3458915 | 21,13% | 13,57% |
Polsat | 2089011 | 12,76% | 16,23% |
TVP2 | 1705135 | 10,42% | 11,03% |
Dołącz do dyskusji: „Komisarz Alex” stracił 660 tys. widzów