Kolejne budżety Neinver dla San Markos
Właściciel sieci centrów outlet Faktory- Neinver, po półtorarocznej współpracy z San Markos - Republiką Dobrej Marki, powierza jej kolejne budżety marketingowe.
W październiku 2008 roku agencja San Markos wygrała przetarg na przygotowanie i wdrożenie całokształtu działań reklamowych. Czynności te obejmują opracowanie strategii i linii kreatywnych największej inwestycji firmy Neinver w Polsce - Galerii Malta w Poznaniu. Rozszerzenie współpracy sprawia, że agencja odpowiadać będzie również za realizację korporacyjnych działań reklamowych oraz działań na rzecz inwestycji planowanych i realizowanych przez firmę w różnych segmentach rynku do momentu ich otwarcia.
Dotychczasowa umowa z San Markos obejmowała pełną obsługę reklamową marki Factory na polskim rynku, a także otwarcie w marcu b.r. nowego obiektu, Futura Park we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Kolejne budżety Neinver dla San Markos