SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże „Kevina samego w domu”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 80 tys. zł

W wigilijny wieczór Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł - to najwyższa cena w grudniowym cenniku stacji. Sporo trzeba zapłacić też za spoty przy serwisie sportowym i prognozie pogody 6 grudnia

fot. materialy prasowefot. materialy prasowe

O tym, że „Kevin sam w domu” kolejny raz zostanie pokazany w Polsacie w Boże Narodzenie, kilkanaście dni temu poinformował prezes Cyfrowego Polsatu Tobias Solorz na konferencji prasowej dotyczącej wyników firmy w trzecim kwartale br.

Z ramówki stacji wynika, że kultową produkcję będzie można obejrzeć w Wigilię o godz. 20.00. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł. Tym samym reklamy przy „Kevinie samym w domu” kosztują zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich pozycji programowych Polsatu w grudniu br.

W ub.r. w Wigilię Polsat pokazał „Kevina samego w Nowym Jorku”. Film okazał się największym hitem świątecznych dni w telewizji - obejrzało go 4,40 mln widzów, zapewniając 32,14 proc. udziału w oglądalności pasma.

Kiedy w listopadzie 2010 roku w ramówce Polsatu na kolejny miesiąc zabrakło filmu o Kevinie, na Facebooku zaprotestowało przeciw temu prawie 50 tys. osób. W tej sytuacji nadawca zmienił ramówkę, przywracając do niej film.

Film „Kevin sam w domu” opowiada o rodzinie McAllisterów, która zamierza spędzić Święta Bożego Narodzenia we Francji. Niestety w dzień wyjazdu omal nie spóźniają się na samolot. W wyniku zamieszania zapominają zabrać ośmioletniego Kevina (w tej roli Macaulay Culkin). Chłopiec zostaje sam w domu i od tej pory musi sam sobie radzić ze złodziejami (Joe Pesci i Daniel Stern).

„Kevin sam w domu” najdroższy w Polsacie

30-sek. spot przy filmie „Kevin sam w domu”, który Polsat pokaże w wigilijny wieczór 24 grudnia br. kosztuje maksymalnie 84,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów). To sporo taniej niż rok temu, gdy 30 sek. reklama była wyceniona na 102,7 tys. zł

W wigilijne popołudnie tradycyjnie już widzowie Polsatu będą mogli obejrzeć koncert „Wielkie kolędowanie z Polsatem - św. Lipka 2018” (w godz. 16.40-18.40). Na reklamę przy nim trzeba wydać do 42,8 tys. zł.

Dość wysokie stawki mają spoty w blokach reklamowych przy serwisie sportowym i prognozie pogody 6 grudnia, w Mikołajki. Wtedy Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy tuż po „Wydarzeniach”. Reklama przy sporcie kosztuje 63,3 tys. zł, a przy pogodzie – 61,5 tys. zł. 

W inne dni tygodnia jest taniej: cena emisji filmu reklamowego przy serwisie sportowym w dni powszednie nie przekracza kwoty 40,7 tys. zł, a  w niedziele = 49,8 tys. zł. Z kolei za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić do 39,5 tys. zł przy emisji od poniedziałku do piątku i maksymalnie 52,5 tys. zł w niedzielny wieczór. Stawki dla spotów przy „Wydarzeniach” wynoszą z kolei odpowiednio: 43,5 tys. zł w dni robocze i 39 tys. zł w niedziele.

Maksymalna cena spotu w paśmie filmowym „Megahit” wynosi 51,1 tys. zł. 8 tys. zł więcej zapłacą ci, którzy chcą wyemitować reklamy przy powtórce programu „Nasz nowy dom” w niedziele popołudnie.

Reklama przy serialu „Pierwsza miłość” to wydatek rzędu 46,8 tys. zł, a przy serialu „Ślad” - maksymalnie 26,2 tys. zł.

W grudniu Polsat pokaże kilka specjalnych programów. 7 grudnia zobaczymy relację z konkursu Miss Super International 2018 - spot przy niej kosztuje 36,1 tys. zł. Dzień później transmitowana będzie Gala Boksu – reklamę przy tej transmisji wyceniono na 39,5 tys. zł. 9 grudnia br. reklamodawcy będą mogli pokazać się przy relacji z wyborów Miss Polski 2018, za co zapłacą 41,3 tys. zł, a 16 grudnia br. -  zostanie z kolei wyemitowany konkurs Mister Superinternational 2018. Tutaj spot kosztuje 24,5 tys. zł.

31 grudnia br., jak co roku wieczorem rozpocznie się transmisja koncertu sylwestrowego „Sylwestrowa Moc Przebojów 2018”. Najdroższa reklama podczas tej wielogodzinnej relacji kosztuje 37,7 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało cennik reklam na grudzień br.

Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. średnia oglądalność minutowa Polsatu wynosiła 647 865 widzów (7,6 proc. mniej niż rok wcześniej), a udział stacji w rynku oglądalności - 10,5 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże „Kevina samego w domu”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 80 tys. zł

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czarek
Mam to szczęście, iż nie oglądam Polsatu ani jego programów. Poziom mułu i dna.....
odpowiedź
User
precz z tym tworem śmieciowym
Reklamodawcy przestańcie już nabierać się na kłamstwa, pazerność, chamstwo Polsatu - nikt mądry tej stacji nie ogląda i nie traktuje poważnie. Nie wierze że reklamujecie się w Polsacie lub na jakiejkolwiek ich durnej stacji - trzeba być niespełna rozumu żeby tam zamieszczać jakiekolwiek reklamy. Polszmat się cieszy że Was nabiera i dalej robi co chce - najgłupsza, oszukańcza stacja w Polsce. Ja też nie oglądam Polsatu, ich durnych stacji - nie chce być debilem, oglądać bzdury które tam nadają - precz z tym Polszmatem...
odpowiedź
User
Max
Urrrrrrrrraaaaa !!! Kevin w Wigilie.Święta uratowane !
odpowiedź