15. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
W czwartek, 6 grudnia 2018 roku o godz. 18.45 już po raz piętnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
- Mikołajkowy Blok Reklamowy to już przedświąteczna tradycja. Tradycja, która sprawia, że nie wychodząc z domu możemy stać się Świętym Mikołajem i w prosty sposób pomóc chorym dzieciom. Wystarczy usiąść przed telewizorem, a im wyższe wyniki oglądalności tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie potrzebujących - mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Specjalny blok reklamowy będzie emitowany nie tylko na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej Ipla oraz na stronie Polsat.pl.
Po raz kolejny w postać Świętego Mikołaja wciela się aktor Krzysztof Kowalewski. W tym roku wspomogą go dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. Będą to: dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat - Dorota Gawryluk, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Bartosz Kwiatek.
W środę, 21 listopada br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Obejmie ona kanały z Grupy Polsat, serwis Ipla oraz radio Muzo.fm.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, producentem - Krzysztof Hansz.
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,96 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,26 mln zł, a w ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 17,5 mln zł. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 33 378 dzieci.
Dołącz do dyskusji: 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
"Tradycja, która sprawia, że nie wychodząc z domu możemy stać się Świętym Mikołajem i w prosty sposób pomóc chorym dzieciom. Wystarczy usiąść przed telewizorem"
TO OCZYWISTA BUDJA. Nie ma znaczenia, czy obejrzymy ten blok czy nie. ZNACZENIE ma, czy obejrzą blok reklamowy rodziny należące do panelu Nielsena, bo to na tej podstawie wyliczą oglądalność. I może być tak, że 38,4 mln nie obejrzy bloku, a obejrzy je X panelistów (np. ok. 2 tys.) i w TV ogłoszą sukces w postaci 6 milionów oglądających :)