Kaufland w nowej kampanii stawia na marki własne
Sieć sklepów Kaufland Polska ruszyła z kampanią pod hasłem "Marki nasze, oszczędności Wasze". Zwraca w niej uwagę na korzyści wynikające z zakupu produktów marek własnych.
Przekaz reklamowy nowej kampanii skupia się na dwóch aspektach – marki własne Kaufland są atrakcyjne cenowo, a w dodatku pokrywają w pełni zapotrzebowanie na codzienne produkty. Korzyści te podkreśla claim kampanii, który brzmi: „Marki nasze, oszczędności wasze!”. W spotach filmowych i innych materiałach wizualnych oszczędności symbolizuje skarbonka z logotypem Kauflandu i w czerwonym kolorze sieci. W kampanii pokazywane są zarówno artykuły spożywcze, jak również chemia gospodarcza czy kosmetyki.
Poza flagową marką K-Classic, która obejmuje ponad 2000 artykułów z różnych kategorii, Kaufland ma w swoim portfolio szeroką gamę innych marek własnych, w tym m.in. delikatesowe przysmaki K-Favourites, produkty charakterystyczne dla kuchni polskiej K-Stąd Takie Dobre!, jak również asortyment będący odpowiedzią na aktualne trendy rynkowe: artykuły pochodzące z rolnictwa ekologicznego K-Bio, żywność bez glutenu lub laktozy K-Free, produkty roślinne K-take it veggie czy przekąski gotowe do spożycia K-to go. Oferta marek sieci Kaufland obejmuje również kosmetyki (bevola), ubrania i zabawki (np. ubranka dla dzieci Kuniboo, Kidland, odzież damska Oyanda, ubrania sportowe Newcential) oraz sprzęt dla domu (np. meble ogrodowe marki Countryside, narzędzia DYI marki My Project, elementy wyposażenia Liv&Bo czy urządzenia AGD marki SWITCH ON).
Kampania dotycząca marek własnych prowadzona jest we wszystkich kanałach sieci Kaufland: w gazetkach, materiałach POS, a także w kanałach digitalowych (spoty w serwisie Youtube) oraz w mediach społecznościowych (TikTok, Facebook, Instagram), gdzie uwagę przykuwają m.in. memy stworzone specjalnie na potrzeby kampanii.
Kaufland ma w Polsce 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Kaufland w nowej kampanii stawia na marki własne