SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: na czele TVN Style i TVN Turbo

W październiku br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Drugie miejsce zajęła stacja TVN Turbo. Największy spadek odnotował kanał Fashion.

Udział TVN Style w październiku br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem października ub.r. o 106,1 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, ale jego udział jednak wzrósł o 13,6 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,45 proc. Kanał ten zanotował wzrost względem analogicznego okresu ub.r. o 10,8 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
październik 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 19 840 0,33 40 482 0,68
TVN Turbo 27 003 0,449 30 381 0,51
TLC 24 446 0,407 26 834 0,451
Polsat Play 18 180 0,302 21 146 0,355
Polsat Cafe 15 801 0,263 17 104 0,287
kuchnia+ 5 431 0,09 6 975 0,117
Domo+ 4 665 0,078 5 423 0,091
Club TV 3 788 0,063 2 776 0,047
BBC Lifestyle 2 248 0,037 2 707 0,045
Viacom Blink 0 0 1 617 0,027
Wedding TV 1824 0,03 1 440 0,024
Fashion 468 0,008 71 0,001


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,93 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 114,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,80 proc. udziału, wzrost o 10,1 proc.), a trzecie było TLC (0,65 proc., + 11,5 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 81,8 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
październik 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Style 10 954 0,435 23 530 0,933
TVN Turbo 18 175 0,722 20 054 0,795
TLC 14 683 0,583 16 381 0,65
Polsat Play 9 213 0,366 9 909 0,393
Polsat Cafe 8 434 0,335 9 447 0,375
kuchnia+ 2 932 0,116 3 677 0,146
Domo+ 2 303 0,091 2 342 0,093
Club TV 1 926 0,076 1 369 0,054
BBC Lifestyle 1 157 0,046 1 366 0,054
Viacom Blink 0 0 716 0,028
Wedding TV 1187 0,047 584 0,023
Fashion 268 0,011 54 0,002


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w październiku br. było reality-show „Sekrety chirurgii”, które do TVN Style przyciągnęło aż 252 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż siedem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez TVN Turbo, Polsat Play oraz TLC.

Raport TOP programów Wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ TVN Style 252 091 2,562
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 231 103 2,682
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ TVN Style 220 406 1,471
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 218 721 1,789
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 205 862 2,02
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ TVN Style 204 590 2,107
OBLICZA PROSTYTUCJI - KLUBY NOCNE /FILM DOK.FRA./ TVN Style 202 754 1,375
POLSKI TURNIEJ WYPIEKOW /REALITY SHOW POL./ TLC 201 888 1,606
44 NIEZAPOMNIANE OBCIACHY /PROG.ROZR.POL./ TVN Style 198 269 2,441
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./ TVN Style 193 745 1,765


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: na czele TVN Style i TVN Turbo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PAn
Dominik to pupa:)
0 0
odpowiedź
User
Dominik
Nie pisz tak o mnie.
0 0
odpowiedź