SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Music Box Polska w ofercie TVN Media

Od czerwca broker TVN Media reprezentuje stację Music Box Polska w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych.

Music Box to przede wszystkim sprawdzone hity najlepszych polskich i zagranicznych artystów, w tym najlepsza muzyka zza wschodniej granicy. Treści kanału obejmują również listy przebojów oraz newsy ze świata muzyki, mody, kina, wywiady ze znanymi celebrytami, show-biznes od "kuchni", a to wszystko w niepowtarzalnym stylu Music Box.

Muzyka z Polski, Rosji, Ukrainy i świata

W swojej muzycznej ofercie kanał stawi na gatunki pop, rock, R’n’B oraz muzykę elektroniczną, w tym 60 proc. międzynarodowych hitów, 30 proc. polskiej muzyki oraz 10 proc. najlepszych klipów z Rosji i Ukrainy. Music Box nadaje całodobowo w formacie Full HD. Kanał używa autorskiego systemu konwersji archiwalnych teledysków, co pozwala gwarantować wysoką jakość nawet klipów z epoki SD.

Zobacz także: Polo TV i Eska TV liderami oglądalności wśród stacji muzycznych w I kwartale, 4Fun Kids na podium

Oprócz notowań muzycznych z Polski i całego świata, jak między innymi: Top 20 USA, Top 20 Euro, Chartlist #1, Top Dance Chart czy Top 20 East Europe, Music Box emituje programy z udziałem prezenterów. #FreshPiątek prowadzony przez tancerza i choreografa Tomasza Nakielskiego, to przegląd premierowych teledysków, nowości i ciekawostek ze świata muzyki, z premierową emisją w piątki o godzinie 20:00. Z kolei The Official Polish Top 40, którego prowadzącą jest aktorka i piosenkarka Agata Nizińska, to lista przebojów wyłącznie najpopularniejszych w kraju.

Wkrótce większy zasięg kanału

Kanał Music Box Polska dostępny jest u operatorów ponad 130 sieci kablowych, w tym takich jak UPC, Vectra, TOYA, Inea oraz Multimedia. Ponadto kanał można oglądać przez Internet za pomocą serwisów WP Pilot i UPC TV GO. Niedawno kanał dołączył do oferty IPTV platformy Orange. Wkrótce kanał ma też poszerzyć zasięg. Za jego dystrybucję odpowiada firma Pasja TV.

Music Box kierowany jest przede wszystkim do odbiorców w wieku 20-49. 64 proc. odbiorców stanowią kobiety. 52 proc. widzów Music Box’a mieszka w średnich i dużych miastach, 50 proc. są menadżerami średniego albo wyższego szczebla, 33 proc. ma wykształcenie wyższe. [Dane Nielsen Polska za okres 1.03-1.05.2021]. Monitoringiem Nielsen Audience Measurement kanał jest objęty od 1 lutego 2021, czyli miesiąc po starcie. Stacja rozpoczęła bowiem działalność na samym początku 2021 roku. Udział w rynku w grupie docelowej (16-49 lat) Music Box Polska w maju 2021 roku wyniósł 0,01 proc.

Dołącz do dyskusji: Music Box Polska w ofercie TVN Media

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alma
No wreszcie teledyski w HD!
0 0
odpowiedź
User
Kris
Mają niesamowitą jakość i świetne klipy u siebie, zero sieczki
0 0
odpowiedź
User
TV fan
Mogliby mieć nawet więcej tych klipów ze Wschodu, bo muzycznie i wizualnie to top level w naszej części Europy
0 0
odpowiedź