JWT udziałowcem w Hirschen Group
Sieciowa agencja reklamowa J Walter Thompson (należąca do koncernu WPP) nabyła mniejszościowy pakiet udziałów w Hirschen Group, niezależnej grupie agencji w Niemczech.
Przychody Hirschen Group w 2014 roku wyniosły 37,3 mln euro. Pochodziły z usług związanych z reklamą, PR, public affairs, strategią i doradztwem.
Firma istnieje od 1995 roku, została założona przez Bernda Heusingera i Marcela Loko. W 2005 roku dołączył do nich Martin Blach jako dyrektor generalny. Grupa obecnie zatrudnia ok. 500 osób w dziewięciu biurach.
Przedstawiciele JWT zapewniają, że Hirschen Group będzie nadal funkcjonować jako niezależna struktura, a jej biura w Dusseldorfie, Stuttgarcie i Frankfurcie nie zostaną połączone z działającymi w tych miastach biurami JWT.
By transakcja została sfinalizowana, potrzebne są zgody odpowiednich regulatorów. Właściciel JWT, grupa WPP, tłumaczy tę akwizycję realizowaniem strategii rozwoju i wzmacniania usług na najważniejszych i szybko rosnących rynkach.
Niemcy to dla sieci WPP czwartym rynkiem na świecie, po USA, Wielkiej Brytanii i Chinach.
Dołącz do dyskusji: JWT udziałowcem w Hirschen Group