Były szef EssenceMediacom dyrektorem generalnym Adlook
Jakub Kossut po kilku miesiącach pracy w firmie technologicznej Adlook został jej prezesem. Wcześniej przez wiele lat pracował w agencji mediowej EssenceMediacom.
W tej roli nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe i wspierał firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless.
Jak czytamy w komunikacie dla mediów, Kossut obejmuje stanowisko dyrektora generalnego firmy „w krytycznym momencie dla branży reklamy cyfrowej, mając przed sobą wyzwanie ustanowienia firmy Adlook liderem w zakresie rozwiązań stawiających na prywatność”.
Kossut chce odpowiedzieć na wyzwania rynku cyfrowego
W nowej roli Jakub Kossut planuje rozwijać kluczową współpracę z partnerami strategicznymi, zapewniając reklamodawcom proste, intuicyjne narzędzia, które w bezpośredni sposób przełożą się na konkretną efektywność reklamową.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Możliwość kierowania Adlook w tak kluczowym momencie zmian w naszej branży jest dla mnie ogromnie interesującym i motywującym wyzwaniem. Krajobraz reklamy cyfrowej przechodzi szybką transformację w stronę podejścia zorientowanego na prywatność i odchodzenia od plików cookie stron trzecich. Nasza technologia natomiast nie tylko spełnia, ale nawet przewyższa standardy branżowe w zakresie prywatności i efektywności. Jesteśmy więc gotowi, żeby stać się wyznacznikiem jakości dla branży na tym polu, a naszym klientom pomóc w bezpieczny sposób przejść przez ten proces – powiedział Kossut.
Kossut ma już doświadczenie na stanowisku dyrektora generalnego w agencji mediowej EssenceMediacom Polska.
Dołącz do dyskusji: Były szef EssenceMediacom dyrektorem generalnym Adlook