Rekordowy październik TVN24. TV Republika z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w październiku 2023 roku wyniósł 7,29 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 29,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z najwyższych miesięcznych wyników stacji w historii nadawania.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,92 proc. (po wzroście o 24,11 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W październiku br. kanał miał 2,06 proc. udziału, po wzroście względem października 2022 roku o 15,73 proc.
Tuż za podium znalazł się kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,91 proc. (do góry o 1,11 proc.). Czołową piątkę uzupełnia kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji w październiku br. wyniósł 0,83 proc. Stacja względem października 2022 roku zanotowała wzrost o 16,90 proc.
TV Republika z największym wzrostem
Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja TV Republika, której wynik zwiększył się o 33,33 proc. do 0,12 proc. Kanał w zestawieniu awansował z miejsca 8. na 7.
Grupa TVN najchętniej oglądana
Największy udział (7,92 proc.) wśród grup kanałów newsowych w październiku br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 26,72 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 20,46 proc. do 6,83 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w październiku 2023 roku wyniósł 17,91 proc. Było to o 22,25 proc. więcej niż w październiku 2022 roku.
TVN24 na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w październiku 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 4,53 proc., po wzroście o 52,01 proc. - największym w zestawieniu.
Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,30 proc. udziału, po wzroście o 12,20 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,60 proc. (do góry o 17,65 proc.).
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,94 proc. udziału, po wzroście o 50,15 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 9,95 proc. udziału w rynku, po wzroście o 27,40 proc.
Dołącz do dyskusji: Rekordowy październik TVN24. TV Republika z największym wzrostem
Make tv republika great again.