SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Isobar w gronie 10 najbardziej innowacyjnych agencji świata. Stępniewski: o naszej przewadze świadczy zgromadzona wiedza

Agencja Isobar (należąca do sieci Dentsu Aegis) jako jedyna działająca także na polskim rynku znalazła się w gronie 10 najbardziej innowacyjnych agencji marketingowych na świecie wyróżnionych przez Forrester Research w badaniu „The Forrester Wave”.

Sławomir Stępniewski, fot. dentsu Sławomir Stępniewski, fot. dentsu

Agencja Isobar  została doceniona m.in. za wysoką jakość kreacji, doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług oraz dostarczanie klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.

Raport powstał w oparciu o 27 kryteriów uwzględniających możliwość wsparcia klientów korporacyjnych, innowacyjność proponowanych przez agencje rozwiązań oraz opinie wybranych klientów.

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network & Eastern, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że Isobar jest agencją nowej generacji łączącą strategiczne doradztwo biznesowe z tworzeniem uniwersalnych idei kreatywnych, a dzięki możliwościom współczesnej technologii przybliża konsumentów do punktu transakcji. - O naszej przewadze rynkowej świadczy zgromadzona wiedza, jaką posiadamy w obrębie mediów digital, innowacji oraz technologii. W kampaniach łączymy rozwiązania na styku kreacji, mediów i technologii, które przynoszą naszym klientom wymierne korzyści biznesowe -mówi Stępniewski. - Tak wysoka ocena potwierdza fakt, że model biznesowy Isobar sprawdza się i jest doceniony przez klientów na całym świecie - dodaje.  Jego zdaniem Isobar Poland też kontrybuuje do tego wyniku, bo jest jednym z trzech ośrodków innowacji na świecie w ramach struktury Isobar.

Metodologia badania oparta jest na trzech rodzajach danych: ankietach wypełnianych przez agencje, pogłębionych wywiadach przeprowadzanych z przedstawicielami badanych agencji oraz internetowych i telefonicznych ankietach przeprowadzanych wśród marketerów.

Isobar to globalna sieć agencji, która w 63 biurach na całym świecie zatrudnia ponad 3,5 tys. ekspertów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji marketingowej. Należy do grupy Dentsu Aegis Network.

Pozostałe agencje wyróżnione w raporcie Forrester Research to AKQA, Critical Mass, Frog, Huge, Mutual Mobile, Razorfish, R/GA, SapientNitro i T3.

Dołącz do dyskusji: Isobar w gronie 10 najbardziej innowacyjnych agencji świata. Stępniewski: o naszej przewadze świadczy zgromadzona wiedza

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szczerze ?
to niestety bzdury . Isobar może idee ma szczytne ale odpowiednich ludzi z otwartą głową w nim brak
0 0
odpowiedź
User
kratek
Mistrz korpobełkotu w akcji?
0 0
odpowiedź
User
RZart przez
Brak słów na określenie bredni, jakie się czyta w prasie na temat Isobar.
0 0
odpowiedź