iSMS - nowa usługa w DPD Polska
Firma DPD Polska wprowadziła nowe rozwiązanie skierowane do sektora e-commerce z myślą o kliencie indywidualnym. Umożliwia ono zmianę terminu dostarczenia przesyłki za pośrednictwem SMS-a.
Usługa o nazwie "iSMS" polega na tym, że klient zostanie poinformowany za pomocą SMS-a o planowanym terminie dostarczenia swojej paczki. Nie musi jednak akceptować zaproponowanej daty - DPD umożliwia mu przełożenie terminu dostawy o 1, 2 lub 3 dni.
W celu zmiany terminu dostawy o jeden dzień, w odpowiedzi na otrzymanego SMS-a należy wysłać wiadomość o treści "1". Aby przenieść termin dostawy o 2 i 3 dni – w treści należy wpisać analogicznie liczbę "2" lub "3".
Opcja "iSMS" może być łączona z oferowaną przez DPD Polska usługą DPD Consumer Premium, kierowaną do sektora B2C. Wówczas odbiorca może dodatkowo skrócić czas oczekiwania z całego dnia do zdefiniowanego przez siebie w zamówieniu przedziału czasowego.
Więcej informacji o usłudze iSMS można znaleźć tutaj.
Dołącz do dyskusji: iSMS - nowa usługa w DPD Polska