'Inwazja Okazji' w urodzinowej kampanii sieci Saturn
W sieci Saturn rusza urodzinowa promocja "Inwazja Okazji". Akcję wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio, internet, outdoor i materiały POS.
Promocja sprzedażowa "Inwazja Okazji" rusza w sklepach Saturn 8 października z powodu 5. rocznicy startu tej sieci w Polsce. W ramach akcji liczne produkty są dostępne w obniżonych cenach. Ofertę wspierają działania reklamowe, które eksponują niektóre z tych towarów, np. 37-calowy telewizor LCD Samsung za 1895 zł.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radiu (RMF, Radio Zet, stacje lokalne), internecie (Onet.pl), na outdoorze oraz w formie materiałów POS (gazetka dystrybuowana wśród klientów). Kreację kampanii przygotowały agencje Young&Rubicam Brand i Golden Submarine (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dział planowania mediów firmy Saturn we współpracy z domem mediowym Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: 'Inwazja Okazji' w urodzinowej kampanii sieci Saturn