InterSport Polska zatrudnia do współpracy PromoTraffic
Krakowska agencja PromoTraffic od września będzie odpowiadała za działania PPC oraz analitykę dla marki InterSport Polska.
W związku z dynamicznym rozwojem InterSport powierzył prowadzenie kampanii PPC agencji PromoTraffic. Współpraca obejmuje zarówno Google Ads, jak i Facebook Ads. InterSport będzie również korzystał, w zakresie analityki, z działu Customer Success agencji.
- Celem naszych działań jest przede wszystkim zwiększenie skuteczności kampanii PPC, wzrost przychodów oraz optymalizacja kosztów. Chcemy to osiągnąć poprzez skuteczną analitykę, odpowiednio budowaną strategię, a także najlepsze na świecie narzędzia wspierające pracę na dużych kampaniach - zapewnia Robert Stolarczyk, CEO PromoTraffic.
InterSport zajmuje się sprzedażą detaliczną artykułów sportowych oraz turystycznych. Prowadzi 31 punktów handlowych, a także sklep internetowy.
Dołącz do dyskusji: InterSport Polska zatrudnia do współpracy PromoTraffic