SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek rozpoczęła kampanię reklamową leku Dobenox na przewlekłą niewydolność żylna. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja ChocolAd i dom mediowy Carat Polska.

Jak podaje Hasco-Lek, Dobenox i Dobenox Forte to pierwszy lek bez recepty na przewlekłą niewydolność żylną z dobezylanem wapnia. Spot z kampanii nawiązuje tematycznie do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek - Instytut Zdrowych Nóg (IZN), który tylko w ubiegłym roku zorganizował 24 spotkania w wybranych miastach na terenie całej Polski, podczas których wykonywano bezpłatne badania USG Dopplera diagnozujące stan żył kończyn dolnych. W ramach akcji, eksperci IZN prowadzili również działania edukacyjne, informując pacjentów, czym jest to schorzenie oraz jak zapobiegać rozwojowi choroby.

Scenariusz spotu reklamowego odwołuje się do badań przeprowadzonych w trakcie spotkań z pacjentami. Lekarze z mobilnej przychodni Instytutu Zdrowych Nóg przebadali i ankietowali ponad 6 tys. pacjentów cierpiących na żylaki, obrzęki i ból kończyn dolnych.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Na kampanię składają się: emisja 30-sek. spotu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, reklamy prasowe w tytułach skierowanych do kobiet (m.in. „Naj”, „Życie na Gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Kobieta i Życie”, „Na Żywo”, „Olivia”, „Pani”, „Relaks”, „Rewia”, „Show”, „Świat & ludzie”) oraz magazynach katolickich. Dodatkowo w stacjach Polskiego Radia, Agory, RMF FM i w stacjach lokalnych emitowany jest 35-sekundowy spot.

Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z działem mediowym Hasco-Lek. Kreacją reklam zajęła się agencja ChocolAd 

Hasco-Lek nie ma stałej agencji reklamowej do współpracy. Pracuje z nimi projektowo przy kampaniach poszczególnych marek. I tak np. za ostatnią jesienną kampanię marki Ibum Express odpowiadały agencje Fog Content Agency i MEC.

Dołącz do dyskusji: Instytut Zdrowych Nóg w kampanii Dobenoxu na przewlekłą niewydolność żylną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl