InPost uruchomił specjalistyczny Paczkomat Urząd24 w Toruniu
Paczkomat InPost Urząd24 w Toruniu ma pozwalać mieszkańcom załatwiać sprawy urzędowe bez potrzeby wchodzenia do budynku i bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.
Dokumenty do Paczkomatu TOR25M Wały gen. Sikorskiego 25 można nadać z dowolnego Paczkomatu® w Toruniu i okolicach, a informację o możliwości odbioru decyzji mieszkaniec otrzyma przez aplikację InPost, wiadomość email i/lub SMS. Planowane są kolejne instalacje – InPost prowadzi rozmowy z wieloma miastami i gminami.
- Zdecydowaliśmy się na tak nowoczesne rozwiązanie, żeby mieszkańcy naszego miasta szybko i efektywnie mogli załatwić swoje sprawy urzędowe. Trwająca już prawie rok pandemia COVID-19 sprawiła, że musieliśmy ograniczyć kontakty bezpośrednie. Możliwość załatwienia sprawy przez Paczkomat® InPost Urząd24 daje szansę na szybkie i bezpieczne kontakty z Wydziałem Obsługi Mieszkańców. Zachęcam Państwa do korzystania z naszego Paczkomatu®!” – apeluje prezydent Torunia Michał Zaleski.
InPost Urząd 24 - lista spraw do załatwienia w Paczkomacie przy Urzędzie Miasta Torunia
Prawo Jazdy:
• złożenie do depozytu dokumentu prawa jazdy;
• złożenie oryginałów badań lekarskich, psychologicznych i kursu reedukacyjnego;
• zgłoszenie rozpoczęcia kursu przez OSK;
• złożenie zaświadczenia o odbyciu kursu przez instruktorów.
• Sprawy, w których wnioskodawca może złożyć wniosek za pośrednictwem paczkomatu, ale po odbiór decyzji oraz dokumentów musi stawić się osobiście: o wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK)
Rejestracja Pojazdów:
• zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu (wniosek oraz opis załatwienia sprawy
• wyrobienie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego utraty
• wyrobienie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego zniszczenia
• wyrobienie wtórnika karty pojazdu
• wyrobienie wtórnika tablic rejestracyjnych
• wyrobienie nalepki kontrolnej
• wyrobienie dodatkowej tablicy na bagażnik
• dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym: HAK, L, GAZ, TAXI
• Sprawy, w których wnioskodawca może złożyć wniosek a decyzja zostanie wysłana przesyłką pocztową na adres wnioskodawcy:
- o wyrejestrowanie pojazdu z powodu demontażu (złomowanie)
- wyrejestrowanie pojazdu z powodu kradzieży
• Sprawy, w których wnioskodawca może złożyć wniosek za pośrednictwem Paczkomatu, ale po odbiór decyzji oraz dokumentów musi stawić się osobiście:
- o zarejestrowanie pojazdu nowego
- o zarejestrowanie pojazdu używanego sprowadzonego z zagranicy
- o rejestrację pojazdu używanego zakupionego w Polsce
- o rejestrację czasową pojazdu.
Usługa InPost Urząd 24 jest dostępna w Gorzowie Wielkopolskim, Gdyni, Krakowie, Kaliszu, Słubicach, Dąbrowie Górniczej, Poświętnem, Izabelinie, Nowym Targu, Wolsztynie, Chojnicach, Pruszkowie, Brodnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Wołominie, Koszalinie i Lubaniu.
Dołącz do dyskusji: InPost uruchomił specjalistyczny Paczkomat Urząd24 w Toruniu