Platforma influencer marketingu indaHash przejęta przez ArabyAds
IndaHash, pochodząca z Polski międzynarodowa platforma influencer marketingowa założona przez Barbarę Sołtysińską, podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego firmy przez ArabyAds, emiracką spółkę rynku AdTech działającą w regionie MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna).
Przejęcie indaHash przez ArabyAds nastąpiło po zamknięciu przez ArabyAds rundy finansowania o wartości 30 mln USD. Firma już wcześniej zapowiadała, że pozyskane środki przeznaczy na globalną ekspansję i przejęcia innych podmiotów branżowych.
Twórcy indaHash dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością platformy.
indaHash ma nowego właściciela - ArabyAds
Platforma indaHash od założenia w 2016 roku zrealizowała kampanie marketingowe na 115 rynkach dla ponad 600 marek, w tym m.in. dla takich brandów jak Adidas, Danone, Coca-Cola, McDonald’s, Samsung czy IKEA. Obecnie indaHash posiada zespoły w Dubaju, Dżakarcie, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie, Singapurze i Warszawie.
- Ten strategiczny ruch umożliwi nam dalsze budowanie długoterminowej wartości dla naszych partnerów i interesariuszy. Zapewni nam także solidną pozycję na nowych rynkach, gdzie indaHash jest już dominującym graczem – skomentował transakcję Mahmoud Fathy, CEO i co-founder ArabyAds.
- Dwa lata temu postanowiłam związać swoje życie prywatne z Dubajem, ponieważ stało się jasne, że tutejsze biuro indaHash staje się znaczącym centrum biznesowym. Teraz stawiamy kolejny krok w regionie. Cieszę się, że tę nową podróż możemy rozpocząć z ArabyAds. Spotkaliśmy się w bardzo dogodnym czasie – rynek AdTech jest w pełni rozkwitu. Wierzę, że połączenie naszego doświadczenia branżowego, wiedzy i jakościowego przywództwa z różnorodnością geograficzną oraz możliwościami naszej platformy jest znakomitym posunięciem, które wkrótce przyniesie nam bezprecedensowy sukces. Nasza wspólna wizja jest spójna, a do tego partnerska współpraca i oparcie na innowacjach, doprowadzi do wypracowania znaczącej wartości biznesowej – podkreśliła Barbara Sołtysińska, współtwórczyni i prezes indaHash.
ArabyAds to globalna firma technologiczna, która wspiera marketing e-commerce. Oferuje wiele cyfrowych platform reklamowych, wspierających firmy w realizacji działań marketingowych na różnych punktach styku klienta z marką, począwszy od pozyskiwania klientów, utrzymania ich, po monetyzację. Firma ArabyAds z siedzibą w Dubaju została założona w 2013 r.
- Przejęcie indaHash to kolejny krok w kierunku realizacji naszej globalnej wizji. Już od jakiegoś czasu nasze oczy były skierowana na nowe rynki i międzynarodową ekspansję, a ta współpraca zbliży nas do kolejnych, rozwijających się rynków. W najbliższej przyszłości będziemy dalej podejmować współpracę z technologicznymi liderami, mającymi podobną wizję biznesową i wzmacniającymi naszą obecność na nowych rynkach. Rozpoczęta współpraca z indaHash już teraz pomoże nam dostarczyć skalowalne i skuteczne rozwiązania dla firm e-commerce na całym świecie – podsumowuje Gulrez Alam, chief investment i strategy officer w ArabyAds.
Dołącz do dyskusji: Platforma influencer marketingu indaHash przejęta przez ArabyAds